Parowóz "Ryś" (Cukrownia Dobre 1) stojący przy dworcu PKP w Sochaczewie.
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
Parowóz nr 1 z Cukrowni Klemensów.
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
Tyb-3417.
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
Px49-1794.
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
Pw53-1980.
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
Kp4-1257.
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
Kp4-3761.
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
Transporter do przewożenia wagonów normalnotorowych.
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
Widok na muzeum.
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
Tw53-2565.
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
2WLs40 (lub 2WLs50), WLs75-71, WLs75-78 i Lyd1-222.
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
Parowóz typu W2B nr 8 z Cukrowni Brześć Kujawski.
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
WLs75 ze składem wagonów z Kopalni Osiny w Poraju.
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
Sprzęg pomiędzy dwoma z wagonów.
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
Cysterna czteroosiowa.
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
Dwuzbiornikowa cysterna czteroosiowa.
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
Drezyny i wózki motorowe.
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
Normalnotorowa drezyna zrobiona z samochodu Warszawa.
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
Parowóz bezpaleniskowy T(b)-4688.
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
Lokomotywa elektryczna EL05-02.
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
Tx 1958.
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
Mała dwuosiowa lokomotywa spalinowa z dwiema kolebami.
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
Parowozy Px48-1739 i Kp4-3760.
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
Wagon kolejki konnej.
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004
Parowóz nr 8 z Cukrowni Tuczno ze składem retro.
Foto: Adrian Kiszka Sochaczew 11.11.2004

Powrót do strony głównej
Powrót na górę strony
Powrót do poprzedniej strony