WLp85-3 przejeżdżający z kilkoma dużymi wozami do przewozu urobku przez skrzyżowanie z torem normalnym w Mysłowicach Wesołej (5.04.2007r.).
WLp85-1 podążający luzem z kopalni do szybu "Wacław" (uchwycony mniej więcej w połowie szlaku), a następnie jadący z kilkoma dołowymi wozami z powrotem (uchwycony w pobliżu szybu "Wacław") (17.02.2010r.).
WLs50M1 pchający skład wozów dołowych, rozładunek kilku z nich i wciąganie jednego z powrotem na tor. Film nakręcony komórką przez p. Krzysztofa Zakrętę na terenie KWK "Polska-Wirek".
WLs50M1 #3 ciągnący baterie dwóch dołowych lokomotyw akumulatorowych na terenie szybu Wschodniego KWK "Polska-Wirek". Film nakręcony komórką przez p. Krzysztofa Zakrętę (29.06.2010r.)
Kilka składów pasażerskich ciągniętych przez "Lolę" i "Laleczkę" na kolejce KWK "Kazimierz-Juliusz". Na koniec "Lola" wyciąga i następnie pcha skład towarowy ze zwałowiska (16.07.2010r.)
WLs50M3 #7 dojeżdżający do KWK "Mysłowice-Wesoła" ze składem kilku różnych wozów kopalnianych. (28.07.2010r.)
WLs50M3 #5 przejeżdżający luzem przez skrzyżowanie z torem normalnym, a pół godziny później na następnym skrzyżowaniu z torem normalnym wracający do kopalni z 7 wagonowym składem. (15.09.2010r.)
WLp85-2 jadący luzem do szybu "Wacław", tuż za nim WLp85-4 jedzie z dwiema drzewiarkami załadowanymi elementami obudowy. Ok. pół godziny później WLp85-4 wraca ze składem 6 wozów dołowych. (21.12.2010r.)
WLp85-2 jadący luzem do szybu "Wacław". Ok. pół godziny później raca ze składem 18 wozów dołowych (10 drzewiarek, 7 do urobku i 1 balastowy). (4.04.2011r.)
WLp85-3 jadący z pociągiem roboczym do szybu "Wacław" i WLp85-4 jadący luzem ok. 15 minut po nim w tym samym kierunku. (16.05.2011r.)
WLp85-4 wracający do kopalni ze składem 25 różnych wozów. (16.05.2011r.)
WLp85-1 luzem do szybu "Wacław", a następnie wracający na kopalnię ze składem 12 wozów (4.07.2011r.)
Lokomotywa Lyd2 podczas manewrów na cementowni "Odra" w Opolu i pchająca skład 7 wagonów na wyrobisko. (7.07.2011r.)
Praca kolejki wąskotorowej cegielni w Woźnikach. (17.08.2011r.)
Odświeżony WLp85-4 jadący luzem z kopalni do szybu "Wacław", a następnie wracający ze składem 14 wozów. (26.08.2011r.)
Odświeżony WLp85-2 jadący luzem z kopalni do szybu "Wacław", a następnie wracający ze składem 11 wozów. (13.09.2011r.)
Również odświeżony WLp85-3 ciągnący platformę i 8 drzewiarek załadowanych "ringami" w drodze z kopalni do szybu "Wacław". (13.09.2011r.)
WLp85-2 jadący luzem z kopalni do szybu "Wacław", a następnie wracający ze składem 14 wozów. (8.11.2011r.)
WLp85-3 odśnieżający szlak przy pierwszym skrzyżowaniu z torem normalnym i przy przejeździe na ul. Kopalnianej (17.01.2012r.)
WLp85-3 wracający na kopalnię z pługiem i 6 wozami oraz wstawianie wykolejonego wozu na tor. (17.01.2012r.)
WLp85-3 ponownie jadący z kopalni na szyb, tym razem ze składem 4 wozów. (17.01.2012r.)
WLp85-1 luzem i ze składem 23 wozów oraz WLp85-3 ze składem 5 wozów (10.04.2012r.)
3 lokomotywy DH200 stojące w lokomotywowni w hucie "Vitkovice" w Ostrawie oraz DH200.0512 manewrująca z 5 wagonami załadowanymi złomem (1.05.2012r.)
WLp85-2 luzem i ze składem 11 wozów oraz WLp85-1 jadący z jedną drzewiarką (23.08.2012r.)
WLp85-4 w mglisty dzień jadący luzem na szyb i wracający ze składem 16 wozów (17.12.2012r.)
WLs180-1, WLs180-4 i WLs180-6 transportujące kamień i materiały na kolei wąskotorowej KWK "Kazimierz-Juliusz" (15.03.2013r.)
WLp85-3 jadący luzem na szyb "Wacław" i wracający ze składem 14 wozów (29.04.2013r.)
DH200.0512 manewrujący luzem przy nieczynnej hali w hucie "Vitkovice" w Ostrawie (1.05.2013r.)
WLp85-3 jadący luzem na szyb "Wacław" (18.10.2013r.)
WLp85-2 powoli przejeżdżający luzem przez ul. Spacerową (22.08.2014r.)
WLp85-2 jadący z szybu "Wacław" do kopalni z WLs50M3-6 i składem 7 wozów w 3 ujęciach (22.08.2014r.)
WLp85-4 jadący luzem z kopalni na szyb (29.01.2015r.)
WLp85-2 odśnieżający trasę (9.02.2015r.)
WLp85-2 jadący luzem z kopalni na szyb, a następnie wracający na kopalnię ze składem 16 wozów (3.09.2015r.)
WLp85-3 odśnieżający trasę, chwilę za nim WLp85-2 jadący luzem na szyb i wracający na kopalnię ze składem 5 wozów (1.12.2016r.)